چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین در رژیم غذایی

پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین در رژیم غذایی

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین در رژیم غذایی

کراتینین محصول متابولیک کراتین است و اکثریت از آن است که در داخل عضلات ذخیره می شود. هنگامی که سطح کراتینین غیر طبیعی وجود دارد، به این معنی است که حدود 50٪ از کلیه ها آسیب دیده است. بسیاری از بیماران مبتلا به این نشانه ها همیشه در مورد چگونه به کاهش سطح کراتینین اشتباه گرفته شود. در زیر روش توصیه می شود برای حل این مشکل و تأخیر پیشرفت صدمه به کلیه ها می باشد.

مکمل های غذایی پروتئین

سطح کراتینین بالا ممکن است ازوتمی و نارسایی کلیوی شوند. به منظور کنترل وخامت مداوم از عملکرد کلیه، مصرف رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا ضروری است. غذاهایی مانند تخم مرغ، شیر و پنیر سویا لازم است.

مصرف ویتامین

بیماران مبتلا به این نشانه در نارسایی کلیوی باید از مواد غذایی است که سرشار از ویتامین ویتامین B2 و ویتامین C را انتخاب کنید اگر شما از تورم شدید (ادم)، فشار خون بالا (فشار خون بالا) و یا حتی نارسایی قلبی، مصرف نمک باید رنج می برند به شدت ممنوع است.

اجتناب از مکمل های کراتین

برخی از غذاهای غنی در کراتینین، از جمله، گوشت قرمز، غذاهای پروتئین با کیفیت بالا، اندام داخلی حیوانی و غیره. مطالعه نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز برای کلیه مضر است.

علاوه بر رژیم غذایی، بیماران باید اجتناب از سیگار کشیدن و نوشیدن. از آنجا که آنها می توانند باعث آسیب به کلیه ها و عروق خونی، نوشیدن و سیگار کشیدن، آسیب بیشتر به کلیه ها و عروق خونی. چه چیزی بیشتر، آنها همچنین می توانند اسکلروز شریان کلیوی و اسکلروز گلومرولی را تشدید کنند. بنابراین بیماران با این علامت باید برای ترک سیگار و نوشیدن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

بنابراین قطعات فوق پیشنهادات خود را به سطوح کراتینین کمتر هستند. من امیدوارم که این برای شما مفید خواهد بود. اگر شما با این علامت تشخیص داده شده است، لطفا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com، ما خوشحال خواهد بود تا از افکار و نظرات خود را بشنود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غذایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.